4 november 2013

Ettårsdopdagen

Idag (eller igår då, eftersom jag skriver detta några minuter över 12) var det Lilla Bus ettårsdopdag. Vi hade besök av några vänner och det var väldigt trevligt, så trevligt att jag faktiskt känt mig lite deppad här på kvällen för det kändes som en för stor kontrast med alla skratt och kära vänner att bara vara med de mina. Självklart är det också bra men det blev helt enkelt lite mycket.

Vi har valt att uppmärksamma Lilla Bus dopdag och jag kommer nog att ge henne någon present på den dagen när hon blir lite större, idag fick äran att få smaka på kakorna istället för att få frukt vara present nog. Än har vi inte riktigt utarbetat några traditioner även om vi valde att tända hennes dopljus vid bordet. Ni som firar era barns dopdag, hur lägger ni upp det och vilka traditioner har ni?


Iklädd en klänning hon fick på sin dopdag. Den passar än om än knappt.


Senare på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar