28 maj 2013

Hoppsan, en liten promenad blev något annat...

Idag så gick jag och Bus på promenad för att R skulle kunna städa lite och jobba vidare med den gravt försenade barnsäkringen av vår lägenhet. Min tanke var att gå till Mariehemsängarna och sedan hem efter vi matat fåglarna. När jag kom till ängarna så kom jag på att Mariedal faktiskt inte är så långt bort och där finns ju Kupan och en stor godisaffär... Sagt och gjort jag tog mig dit. På Kupan hittade jag en byxa och en tröja till Bus jag inte kunde låta bli att köpa och intressant nog kunde jag hålla mig från att köpa godis. När jag sedan även besökt en affär med bäbissaker så började jag gå mot Coop för jag hade tänkt gå dit och köpa något att dricka, sedan gå till Myrorna och åka buss hem men när jag såg vägen som går in till stan så ångrade jag mig och gick mot stan istället. Jag gick sedan hela vägen hem. På slutet blev Bus lite sur men den mesta tiden sov hon eller var glad så det var en trevlig och mycket lång promenad.


Vagnrelaterad bild, dock ej från idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar