30 maj 2013

Besöksrekord denna månad!

Det är spännande att jag nått besöksrekord denna månad trots att jag inte skrivit stora mängder och kanske inte alltid de mest intressanta sakerna hela tiden. Bloggen är ingen som alla känner till och läser men den puttrar ändå på och jag får läsare. Det är kul att veta att någon ändå tycker att man är tillräckligt intressant för att läsas. Jag skriver inte för att bli berömd eller känd utan för att jag tycker att det är kul själv och för att det är kul att andra kan läsa lite om vad jag tänker. I verkliga livet så får man ju sällan samma chans att ta upp stora saker man tänker på utan man får harva på med småprat och lägesrapporter. Det är visserligen inget fel med småprat, jag gillar det väldigt mycket men ibland vill man ha mer men man vet inte hur man ska ta upp det och då är bloggen bra. Sedan har den ju även en funktion i att jag kan visa upp roliga saker i mitt liv och bilder på Lilla Bus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar