Näthat eller ej

"Jag fattar inte alls varför alla klagar på nya familjen, jag tycker de är störtsköna! Ja, mamman är blyg men jag tycker absolut inte hon verkar efterbliven och annat trams som sägs. Jag får känslan av en glad och varm kvinna som bara inte är så pratsam med en desto pratsammare man. Det är väl massor av par där det är tvärtom, en man som är lite tystlåtnare och en pratsam fru och aldrig har jag hört någon säga att de männen är efterblivna eller kuvade. Pappan har kanske dålig humor men det tycker jag pappor ska ha, det hade min pappa och min man också. Nej, de är helt klart min favorit när när Mirka och familj inte är med. Ilmrud tycker jag sämst om, mamman känns så nollställd och pappan lite seg. Jag mådde dåligt när pappan stod och lagade mat och barnet skrek, hallå, man tröstar bäbisar och låter dem inte ligga i vagnen och gråta." Famileliv, tråden Familjen Annorlunda

De senaste dagarna har jag fått kommentarer i en helt orelaterad tråd på min blogg som handlar om mina kommentarer i en tråd på familjeliv. Den skarpaste av mina kommentarer har jag kopierat i sin helhet ovan. Jag är öppen med att jag har skrivit detta och jag uppfattar inte det som en extrem kommentar eller som näthat som en (två?) kommentatorer vill göra gällande.

Näthat eller ej, vad säger ni?

Jag kommer att moderera bort fortsatta kommentarer i det tidigare inlägget om de handlar om familjen Ilmrud, kränker mig eller min familj eller handlar om mig som eventuell näthatare eller ej. Saklig diskussion är tillåten och välkommen under detta inlägg.


Kommentarer

Populära inlägg