Iris update!

Nu är det länge sedan det blev en liten Iris-update. Lilla söta fröken Busfink är en tokig 8-månaders som får små anfall av gnäll, nyp och trams och som desperat vill lära sig att ta sig fram av egen maskin i världen. Det är mycket frustration och den senaste tidens förkylning har knappast hjälpt. För det mesta är hon dock ett under av gullighet. Sömnen har gått hit och dit men ikväll, gudbevars, så somnade hon och sov rätt bra.

Busar med min kompis kossan.


Käkar mat och imiterar kapten Rödskägg.


Är ascool.


Jag och Snigel (som mamma köpte begagnad) chillar i min nya Brio Zento innan den hamnade i bilen.


Busar vansinnigt med papper och ser allmänt tokig ut.


Testar det där med att stå. Passar på att se lite galen ut när pappa kommer med kameran.


Är dödligt söt när jag provar min solhatt till i sommar. Passar också på att vara tokglad.


Käkar frukost med mamma i soffan. Buskex är 'da shit'.


Mmmm... Semla... Nam!


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg