Far och flänger hit och dit

Jag är temporärt hemma i Umeå efter att ha firat 140-års fest med släkten i Boden och ska sedan ned till Gästrikland igen för svärfars begravning. Suck! Jag är less på flängandet med en liten och längtar tills det hela är över. Jag vill verkligen bara få vara med henne och R och njuta av att vara en liten familj och göra vanliga saker som att promenera, plocka bär och svamp, laga riktig mat, gå på öppna förskolan och till kyrkan osv osv. Jag vill försöka få mamma-kompisar och umgås med gamla kompisar och njuta av mitt år från jobbet. När hon blir äldre vill jag kunna läsa lite mer och kanske läsa en distanskurs efter jul om jag tror det skulle gå vägen. Allt blir kanske inte av men några grejer blir det definitivt.




Här är jag och Bus på ön där R:s föräldrar har stuga.














Här är jag och Bus på ön där R:s föräldrars stuga ligger. Jag gillar madonnakänslan i korten. Jag hoppas verkligen vi kommer oss dit för att njuta av stillheten och förhoppningsvis bra väder som när korten togs.









Vi fick köpa en flytväst till Bus för att kunna åka dit. 0-15 kilo... Jag tycker hon ser ut som en mycket söt kragödla (kragagam).

Kommentarer

Populära inlägg