Farmor från Rödluvan och vargen?



Hon är verkligen sjukt söt när hon sitter där i skyddet med sin gallerfilt och sin spetsmössa men visst tänker man lite på farmor från Rödluvan när man ser henne. Jag ville verkligen hitta en mössa som ger lite solskydd åt Lilla Bus, helst en utan spets och trams men den enda som var gjord för en liten skalle som jag kunde hitta var denna. Äckligt sött på en redan så söt unge men vad kan man göra? Jag brukar försöka balansera, tex med en tuff tröja men det är svårt att väga upp denna attack av gullighet. Skön tror jag i alla fall att den är så jag får väl trösta mig med det.

Nu är vi hemma i några dagar innan vi drar upp till Boden. Sedan åker vi hem igen en stund innan begravningen innan vi åker till svärmor igen. Lilla Bus har fått åka mycket men efter detta så ska i alla fall inte jag och Bus resa lika mycket, om pappa måste hjälpa sin mamma mer så stannar vi hemma och hittar på annat tok.

Kommentarer

Populära inlägg