Intressant bad

Jag bestämde mig för att ta ett skönt bad och i några minuter var det faktiskt ett skönt och trivsamt bad innan Lilla Bus började med sina delfinkonster som h*n ofta gör när jag badar. Magen blir liksom sned och det känns som bäbisen håller på att simma sig ut genom huden vilket är rätt otrevligt så under en tid fick jag ligga och hålla emot bäbisen för att slippa 'hornet i sidan'. Sedan hörde väl mannen att jag tjoade åt Lilla Bus att vara still och kom in i badrummet och tyckte att det luktade avlopp och började rensa gunk och skruva isär tvättstället och duschmunstycket. Följden blev att jag fick ligga där i betydligt mer avloppslukt och vänta på att mannen skulle slipa någon sorts vass kant på någon del av tvättstället... Till slut gav jag upp och bad honom återmontera duschmunstycket så jag kunde duscha av mig och gå upp. Enligt uppgift är badrummet nu återställt, men vad spelar det för roll nu när jag redan är uppe?

Nej, än är jag bäbislös...

Kommentarer

Populära inlägg