5 juni 2012

Fått lite gjort iaf

I morse vaknade jag med mensvärk och har haft det lite av och till under dagen så jag blev lite rädd där att det hela kommit igång men det var nog falskt alarm. Jag ska trots allt försöka lägga mig tidigt och ta det lugnt för säkerhets skull. Jag har i alla fall nästan packat min BB-väska så man kan säga att jag nästan är redo att föda barn nu. Jag har fixat lite med vagnen och tvättat tvätt. Mannen har äntligen fått köpa sina älskade sängkappor
och sänglampor så jag antar vi båda har någon sorts boninginstinkt just nu.

Det är mycket jag skulle kunna göra för att fortsätta förberedelserna men ikväll blir det bara att byta till en väska som inte är trasig och sortera ut skräp från den.

2 kommentarer:

  1. Lite förvärkar är bra, bäbisen tränar lite inför förlossningen! När jag skulle få Markus så hade jag så mycke förvärkar en dag så jag ordnade tom barnvakt och så hipsvips slutade det... han kom en vecka senare! Träna på./Ingela

    SvaraRadera
  2. Ja, det var det men man kan ju aldrig vara säker förrän det slutar eller kommer en bäbis... Jag tror dock att att de gjort något, mina sammandragningar om jag råkar gå för fort har klart blivit värre...

    SvaraRadera