20 maj 2012

Förgiftade!

Vår fina präst Susanne läser en bön över oss innan vi går in.

Ett lite mörkt kort från innan vi går in där vi kramar varandra.

Vi ser lite halv-tokiga ut här där vi går in till Mendelsohns klassiska bröllopslåt. Kyrkvaktmästaren syns i bakgrunden.

En vän läser ur Romarbrevet för oss.

Prästen välsignar våra ringar, jag gör konstiga miner på samtliga kort av denna del av ceremonin.

Ett suddigt kort av oss när vi kysser och kramar varandra när vi blivit man och hustru.

Prästen ber över oss och jag är på väg att börja gråta nästan hela tiden och när hon ber för oss och vårt barn så kan jag inte hålla mig längre och fulgråter verkligen. Jag är väldigt osentimental så det var oförväntat. Prästen höll ett oerhört fint tal om oss och hade jag vetat hur fint det skulle vara så hade jag nog spelat in det. Jag är så otroligt glad att vi hade en sådan underbar präst som verkligen gjorde allt för att vi skulle få ett minnesvärt bröllop.

Vi går ut till Intåg i sommarhagen. Det var inte mycket till sommarhage ute, småkallt och regnigt faktiskt...

Lite spex efter bröllopet...

Vi bjöd på pumpasoppa och Leyali Lebnan till våra gäster.

Vi och våra gäster!

2 kommentarer:

  1. Stort grattis! Tack för att du lagt ut bilderna. Det känns som om jag fick vara med!

    SvaraRadera
  2. Tack! Vi är glada att få dela med oss till alla som tittar in! En av våra vänner har tagit kort som vi ska få så det kommer kanske några fler.
    Jag har några till från vår kamera också som jag också vill dela och skriva lite mer om så det kommer blir mer om vårt bröllop.

    SvaraRadera