3 juni 2013

Inköp

Idag har jag varit på stan med man och bustok. Min lilla älskade BSU fick strandleksaker, såpbubblor och en anka. Ankan tror jag dock jag sparar och slår in och ger henne på födelsedagen, det är ju bara en månad kvar. De andra sakerna vill vi ju ha nytta av nu så de får hon leka med direkt. Vi har mer eller mindre bestämt att vår present till henne när hon fyller ett år är ett lektält så hon ska få sin egen hörna i lägenheten, annars är ju det mesta i vår lägenhet faktiskt sådant som tillhör oss vuxna. Hade vi bott större hade hon gärna fått ha en kökshörna i köket och självklart ett eget rum också men nu är det inte så för oss och än på ett tag kommer vi inte flytta till större även om jag längtar. Jag skulle helst vilja ha en fyra faktiskt så Lilla Bus får ett rum och vi kan ha ett kontor också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar