26 mars 2013

Idéer, idéer, idéer...

Hjärnan är full av idéer just nu. Jag vet inte var jag ska börja riktigt men jag hoppas komma dit snart, jag orkar snart inte med det här mer. Jag har en spännande idé till bloggen som jag hoppas kunna förverkliga men i så fall blir det mitt största projekt hittills och jag kommer behöva lite tid att planera det men lyckas jag blir det awesome tror jag.

Vad har hänt på sistone? Idag var vi på Öppis och kollade in träffarna för de större kidsen och det var riktigt trevligt. Iris var nog lite chockskadad av alla människor men kul var det och hon somnade när vi kom utanför dörren typ. Hon käkade en hel burk mat när vi var där och det är första gången. Lilla ätare! Jag hoppas vi kan börja gå dit oftare nu och hon kan få leka och busa med de andra ungarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar