19 mars 2013

Besöket i Åkerby/Boden

För en vecka sedan kom vi hem efter en kraftigt förlängd tid i Boden. R fick magsjuka vilket satte oss i Åkerby-karantän alltför länge. Sedan blev Bus sjuk också och så fort vi var hemma så blev jag sjuk och nu hoppas jag det blir lite sjukpaus i familjen ett tag. Nåja, vi hann träffa släkten, Bus och jag gick på vagnpromenader och åkte lite pulka också men lite trist blev det att bli strandsatt i obygden med en ofärdig man men så kan det vara.



Kusinhäng


Kattgos


På något sätt hamnade apelsinsmulorna där, jag vet bara inte riktigt hur...


Hanna, Illberg och Lilla Bus.



Spexar vid bordet


Lymmelfink!


Kusin Isak busar med Kalle



2 kommentarer:

  1. Vilken fiffig sittgrej på stolen! Köpt? Sytt själv?

    SvaraRadera
  2. Det är en Sack 'N Seat http://lekmer.se/barn-och-baby/ata-och-dricka/matstolar-o-tillbehor/sack-n-seat-strap-r%C3%B6d#.UUiOHRfEKSo. Jag köpte dock min begagnad och den har inte hängslena man kan se på bilen på lekmer så det är nog en uppdatering.

    SvaraRadera