24 oktober 2012

Hemma igen!

Nu är vi hemma och ingen är gladare än jag... Lilla Bus tycker inte om mörker kan vi konstatera, så fort mörkret började lägga sig under bilfärden så började hon skrika men när vi stannade i Övik så köpte vi en ficklampa och sedan gick det bättre. I morgon kommer prästen för att prata om dopet och det blir kul tror jag. Jag har så många tankar och idéer, jag hoppas hon inte tycker jag lägger mig i för mycket. Till bröllopet var det mer att vi inte hade några idéer alls och hon fick bestämma mycket åt oss men nu så har jag en del egna tankar. Tex vill vi gärna ha en ljusceremoni och kanske också att man kan bekräfta dopet och jag har flera fina psalmer och sånger jag gärna vill ha med, så många att jag faktiskt måste välja. Vi vill ha med en psalm från bröllopet, någon gammal klassiker och gärna någon av de vackra nya psalmerna. Vi får se vilka det blir, jag rapporterar mer sen.


Liten grymling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar