22 september 2012

Stickningstest

Jag köpte en sorts stickram eller vad man nu ska kalla det som man kan göra tex mössor och benvärmare i riktigt snabbt. Jag gör nu en liten dockmössa bara för att testa och jag ska ge er en utvärdering av det hela senare. Utöver detta stickar jag på ett par alpackavantar åt Bus till i vinter. Alpacka är verkligen supervarmt och jag hade länge ett par jag virkat men så tappade jag en av vantarna och sedan var de borta... Lilla Bus vantar blir stickade och i dubbeltgarn så de ska hon inte frysa i.

Jag hade tänkt skriva en mer seriös text idag men eftersom Bus somnade sent orkar jag inte utan det blir bara denna korta uppdatering. Buset verkar bättre i magen nu så jag är mindre orolig men än kan jag inte riktigt släppa den obehagliga känslan om detta. Förhoppningsvis fortsätter allt att utvecklas till det bättre annars får jag kontakta BVC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar