8 juni 2012

Vacker och moderlig? My ass...

Är bara så less på det här nu... Ut bäbis, Ut!

6 kommentarer:

  1. Nej men vankas det liten! Det har jag missat, grattis! När beräknas den lille komma till världen? Ganska snart, eller?(kom nu inte och säg att du är i vecka 15, så att jag får skämmas! *he he*)

    (Att vara gravid är ju så underbart, som att sväva fram på små roooosa moln... Lycklig och harmonisk! på film. alltså. ;-))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nä det är mycket nära, 15 juni är beräknat datum.

      Radera
    2. 15 juni, då har du i alla fall en tre veckor kvar ju!

      (Jag gick över 15 dagar med min första. Och tror givetvis att det är lika för alla. Fast jag hoppas du slipper övertiden för den är dryg... allra helst att bebis redan är född i detta nu ;-))

      Radera
    3. Det enda jag är rätt säker på är att det inte blir i kväll, det känns inte så. Jag har lite småsymptom så jag hoppas på att jag inte behöver vänta riktigt så länge. Jag har drömt att den kommer 23 juni så vi får se.

      Radera
  2. Jag som försökte minnas ( med mitt friska fiskminne) när jag tidigare läst din blogg, som är härligt frispråkig:) När du skulle ha barn, äm är inte sockertoppen ute. Det måste vara riktigt tungt och varmt nu?:(

    Önskar er all lycka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina lyckönskningar!

      Om barnet håller tidsschemat så kommer den idag men det tror jag inte men troligen rätt snart...

      Radera