26 maj 2012

Hemma!

Jag har varit i Boden i några dagar och inte haft vidare ork att blogga. I onsdag fick jag träffa alla mina syskon och ganska många av mina syskonbarn när jag och R blev firade av dem. Vi åt grillat, diverse tillbehör och äggfri tårta så R kunde äta med oss andra. Jag är så glad att få träffa dem och så rörd att de ville fira oss och vårt liv tillsammans. Alla kommenterade min stora bäbismage och jag ska fota den och lägga upp så ni får se snart. I torsdag åkte vi runt lite och besökte Storheden och lite affärer och på torsdag besökte vi min faster. Jag tror inte jag träffat henne på flera år och senast jag besökte hennes hem var nog 15 år sedan. Jag har oftast svårt att hinna träffa släkt utanför familjen när jag är i Boden så jag är glad jag hann träffa åtminstone en person under denna tid. Jag kanske får införa att besöka minst en släkting utanför familjen varje gång jag är där så jag inte tappar alla band. Om allt går som det ska så är detta det sista besök jag gör i Boden som icke-förälder och det känns lite speciellt. Förhoppningsvis reser jag upp dit och visar upp min lilla busunge om inte alltför länge... Jag har haft lite fler förvärkar nu så förhoppningsvis närmar jag mig upploppet nu. Man ska inte börja hoppas för tidigt men jag känner definitivt att förlossningen närmar sig med stormsteg. Som jag tidigare sagt är jag inte rädd för att föda barn men att vara förälder känns svårt men otroligt spännande. Jag längtar verkligen att få lära känna min lilla flygekorre fullt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar