22 februari 2012

Har strandat i soffan...

... med datorn i knät och en filt över benen. Gäsp! Idag står dock inte TV:n på i bakgrunden och surrar för nu är det fasta och min fasta för denna gång kommer vara från TV:n. Två program i veckan samt fritt på söndagar är det som gäller, annars inget. Youtube klipp är OK men inte play. Istället får jag fylla mina kvällar med annat och förhoppningsvis blir det annat än bara häcka vid datorn. Vi har massor av saker som måste ordnas och vi har spel, radio, musik och mycket annat för att roa oss. I början känns det ovant men eftersom jag gjort det här förut vet jag att det går. Nästa år kanske jag kan fasta från datorn också, vilken utmaningen men en kul en.

Jag tycks ha svällt upp ännu mer med min gravidmage nu och jag känner mig onekligen fet som en gris. Bäbisen är vildare än tidigare och gillar att sparka mig. Allt är väl enligt barnmorskan, nu är det 16 veckor kvar enligt schemat. Vi längtar efter dig och älskar dig över allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar