Inlägg nummer 300!

Det är stort firande i bloggen idag! Detta är inlägg 300 och det är även den första månad jag har fått fler än 700 besökare. Wow, storbloggare nästa! Nja, jag nöjer mig faktiskt med att ha kring tusen besök i månaden, då skulle jag kunna känna mig nöjd och som om jag faktiskt blir läst av några människor och kanske spelar en mikroskopisk roll i denna stora värld. Ja, jag är ego, annars skulle jag varken velat jobba med människor eller bli förälder. Alla är ego men man kan vara det på olika sätt antar jag och i min ego lilla hjärna tycker jag att jag oftast gör det. Om ni inte håller med, säg inte emot, då censurerar jag er ;-).

Man skulle kunna fira bloggen med tårta men jag tänker göra det med att länka till en nyupptäckt blogg jag gillar skarpt: Det goda livet. Läs och njut! Hon lever det liv jag vill leva, odla, ha höns och ankor och mycket tid med livet. Det är mitt mål om 5 år, att ha nått detta. Vi får se om det går.

Mina framtida planer för bloggen är att skriva mer om ekonomi och försöka begränsa antalet flygekorrsinlägg. Är det något mina läsare tycker jag ska skriva om ge mig gärna förslag!

Kommentarer

Populära inlägg