3 december 2011

Lördag på stan

Idag har vi som många andra lördagar gjort stan. Jag handlade lite schampoo, kokosfett och kläder. Jag är nu ett extra par ullmamelucker och en ny orange klänning som jag ska ha på fredagens julfest. Den kanske också dyker upp till jul för den är stilfull och bekväm. Jag har inte köpt nya kläder så mycket på sistone så jag känner mig lite mer lycklig efter denna gång än när man shoppar varje helg eller dag. Nu har jag börjat tänka på julklappar och att köpa en Kånken. Jag vill verkligen ha en sådan ryggsäck, de är coola och lagom retro för att passa mig. Det var vackert på stan idag med alla ljus men tyvärr kan jag inte dela med mig eftersom jag glömde kameran. I morgon blir det kyrkan och julmarknad på Gammlia. Jag hoppas verkligen kunna köpa något jag velat ha, en fårskinnsfäll men vi får se om det finns någon som är fin och till rätt pris. Utöver detta blir det kanske lite torkat kött eller ost.

Snön lyser med sin frånvaro men en viss mängd julstämning har ändå infunnit sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar