Questions/frågor

Hi there readers, let's have a little event. I would really enjoy if everyone who visits this blog would ask me a question about anything. I will accept any questions but if I cannot or will not answer them I will leave them unanswered. (Note that I will not accept spam in this like in all entries)

Hej alla läsare, låt oss ha lite kul. Jag skulle tycka det var kul om alla som besöker bloggen kunde ställa en fråga till mig om något. Jag accepterar alla frågor men jag blir er svar skyldig om jag inte kan eller vill svara på den. (observera att jag inte accepterar spam i detta inlägg liksom i alla andra)

Kommentarer

  1. Sv: det smakade ljuvligt!

    Fråga: hur kommer dig sig att du blivit praktiserande kristen? Rätt så ovanligt i Sverige?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg