Vår!

Plantorna tar över mitt hem och det växer och knakar. Solen börjar titta fram och jag hoppas på en bra dag. Vi ska ut till Ersboda och handla blomjord, lever och lite annat smått och gott. En tjej har kollat på min lägenhet och R ska visa sin idag. Allt går mot flytt i rasande fart om än det inte är förän i augusti vi flyttar. Jag som inte är så förändringsbenägen har ångest fast jag vill flytta.

Igår skulle vi cykla men då tömdes luften ur R bakdäck. Jag hoppas verkligen det bara var ventilen som krånglade så vi kan fara ut. Jag älskar cykling så jag vill verkligen cykla med R. Funkar inte hans cykel så far jag nog snart ut själv, jag behöver den motionen och friheten. Ska sätta igång att cykla till jobbet också. Även om detta inte är huvudorsaken till min önskan att cykla så kan jag säga att gårdagens vägning inte gjorde saken bättre... Blä så mycket jag väger, stackars mig.

Kommentarer

Populära inlägg