Oro

Idag har varit hemsk. Lilla Bus bajsade en massa bajs nu på morgonen och det var blod i bajset. Jag blev självklart rädd och ringde sjukvårdsupplysningen som gav mig svar att har hon inte feber, inte är slö och det inte är något som fortsätter så är det ingen fara men oj vad rädd jag har varit ändå. Jag har letat efter minsta lilla tecken och varit orolig att hon ska dö. Nu har jag dock lyckats googla fram att andra mammor varit med om samma sak och om det inte gått över snabbt så har det ofta rört sig om allergi. Jag kan klara allergi, det lever ju R och jag själva med varje dag. Det blir dock inte kul om det blir att jag måste låta bli mjölk för det är visst det vanligaste. Jag hoppas det är det andra, en irriterad slemhinna och jag tror faktiskt det kan vara så. Jag åt en linssoppa med kikärtor och blev själv rätt risig i magen så jag hoppas det är det som är grejen. Det blir inga mer baljväxter på lång tid nu, stackars Bus...

Kommentarer

Populära inlägg