Lite bilder på Iris


Här ligger hon i mitt knä och leker, söta barn...


 Att leka med leksaker har blivit mycket roligare, telefonlursskallran är poppis.


Här är hon på superhumör och ler och jollrar men på korten ser hon mest psykotisk ut. Tröjan har en uggla på sig och är supersöt tycker jag.



Här leker hon med Nalle Knutsson. Jag har döpt hennes gosedjur till Nalle Knutsson, Knutte och Rutger. Hon får ändra namnen när hon blir äldre om hon vill.


Liksom sin far älskar hon att sitta och bläddra i Biltemakatalogen... Gaaah! Var ska detta sluta?


Här har hon somnat efter en monsteramning, fortfarande med telefonlursskallran i handen. Ett ganska hårt gosedjur i min mening.

Iris har sovit lite konstigt och är nog inne i en sk. utvecklingsfas nu eftersom hon är känslig, har lite svårt att sova och vill äta hela tiden och vi får se hur mycket hon har utvecklats när det är dags för BVC. Det är fantastiskt att se hur mycket som hänt och hur hon interagerar med oss och bara blir större och större. 

Kommentarer

  1. Åh, vad hon är fin jag längtar efter att få se henne igen! / Ingela

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg