Beställde en bok

Stackars negligerade blogg, du måste trott jag dött eller något men nu är jag här igen. Jag har mycket i huvudet och har beställt en bok för att lära mig mer om vissa saker som kan vara användbara i framtiden. Jag kommer nog skriva om boken sedan när jag läst den men jag lämnar det så länge.

Vi var på stan idag som många lördagar och köpte de obligatoriska kalendrarna som R måste ha. En är en sådan där man drar av blad och den andra är en som visar månaderna i överblick ett halvår i taget. Sådan måste lilla OCD-mannen ha! Jag köpte en ny slev till köket då en av våra gamla gått sönder. Så spännande shopping har nog inte gjorts på länge.

Ha en härlig dag och ha lite tålamod med min dåliga uppdatering, fram mot februari lovar jag att bättra mig och att avslöja en stor hemlighet!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg