21 mars 2011

Jag överväldigas av kärlek

... till min älskade R. Han har varit så underbar i kväll att jag inte kan beskriva min lycka. Han är en underbar man men precis som jag inte alltid är en underbar kvinna så kan han ha sina sidor. Men idag kom jag hem till fläskgratäng och broccoligratäng och kramar och gos. Suck, livet är ljuvt! Min syster brukar säga att om män bara visste hur lätt det är att göra en kvinna nöjd, och ja, där tror jag hon har rätt, en middag och några pussar räcker långt. Jag hoppas också att om en tid ha goda nyheter om oss, men än får de som läser vänta på att höra vad...

2 kommentarer:

  1. I wish i could read this blog in english. Richard from www.Amishstorys.com

    SvaraRadera
  2. Dear Richard, some of my entries are in English, have you checked them out? I write some in Swedish and some in English depending on mood and subject. Even though I have 1.5 years of English studies at university level and 9 years of regular school where I have studied English some subjects are hard to write about in English. I just don't have the same variation in my English language as my Swedish language so some things are always left unsaid if I use English. However, google translate is OK when it comes to Swedish-English tranlation so you can understand the majority of what I write in Swedish that way. If something is incomprehensible, just let me know and I will tranlate into better English.

    SvaraRadera