23 december 2010

Allt blir inte som planerat

Nu här inför julen hade jag planerat att blogga en hel del, och ja, ni ser ju hur bra det har gått. Dagen innan julafton skriver jag ett inlägg... Nåja, varje uppdatering räknas. Jag är i Boden med släkten, jag har lämnat brodern inne i stan som jag varit två dagar med och farit ut på landet till syrran för att fira julafton med henne. Jag älskar att vara hos syrran men överskottet av katter är mindre bra för någon med rätt rejäl kattallergi. För någon med kattallergi är en katt en för mycket, min syster har sex stycken... Jag har dock min koja på gården där jag kan sova så jag slipper katthåret ett tag. Förra året så sov jag i min systers svågers husvagn och i den var det knappt plusgrader så jag hoppas på lite bättre temp nu. Min syster ville att vi skulle åka på midnattsmässa på julafton och det hoppas jag blir av, jag vill verkligen få chansen att gå i kyrkan på jul, det händer sällan. Mina syskon är ju trots allt inte så kyrkliga av sig. Kanske har gud lett dem på stigar jag inte kunde förutse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar