Mellanlandar

Tills på onsdag så mellanlandar jag hos svärisarna med R. Det är rätt trevligt att få maten serverad och bli lite ompysslad men nog längtar jag hem till mitt och R hemma i Umeå och under andra omständigheter hade mycket hellre flygit Umeå-Arlanda, Arlanda-Heathrow om man säger så men nu blir det ett par dagar i södra Norrland i alla fall. De är snälla och trevliga S och S men jag har nog varit vuxen för länge för att uppskatta föräldravistelse i allt för stor dos. Även när min mor levde så blev jag lite less av att vara hemma även om jag idag skulle kunna ge hur mycket som helst för en enda extra dag hemma med henne.

Längtar att resa, är glad och förväntningsfull, jag hoppas och tror att jag och R kommer ha kul och få in en ny skön känsla för att resa tillsammans och sedan kunna dra på mer äventyr än bara en vecka i London. Jag har alltid gillat att resa och se nya saker så nästa resa jag gör blir nog inte till London som jag efter denna visit varit i tre somrar i rad. Prag kanske? Italien? Vem vet? Nog bara gud.

Kommentarer

  1. You will enjoy London.It buzzs with people and there's so much to see and do.

    SvaraRadera
  2. Yes, I know that I do, but R has not been there yet. I sure he will like it as well. We are both into museums and they are plenty in London. British Museum and Imperial War Museum are already set, but perhaps we will visit more.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg