15 maj 2010

Övergiven och ledsen

R har gått ut för att, jo faktiskt, cykla... När ens cykelgalna flickvän får sitta hemma utan att cykla känns det jävligt bittert. Hoppas turen sög! Nä, nu ska jag inte vara missunnsam men allt jag vill göra är att åka ut på cykeltur och då känns det jävligt surt att han får det och inte jag. *Grr*

Jag har börjat leta cyklar och en mustang är den som ligger bäst till. R är väldigt engagerad i letandet, nästan till den grad att jag blir irriterad. Det är min cykel, inte hans och jag vill välja själv. Men jag vet att han menar väl och vill hjälpa mig men jag är ändå bitter. Jag tycker så mycket om honom att jag blir sur på mig själv för att jag känner så. Han är den bästa och förtjänar inte mitt dåliga humör men just nu är allt jobbigt för mig känns det som. Det är ingen ursäkt, men kanske en förklaring. Nu tänker jag snart börja laga mat och hoppas att han kommer hem.

Jag ber om ursäkt på förhand för detta alster som är hårdkryddat av bitterhet men jag hoppas att jag snart har en cykel så detta inte behöver irritera mig.

2 kommentarer:

  1. I'd like an old style bicycle with a basket.

    SvaraRadera
  2. Yes, they are the best. I love having a basket as it is so easy to put your handbag in the basket and just roll away...

    SvaraRadera