9 maj 2010

Håller nog inte mitt löfte...

Jag lovade att jag inte skulle bli en modeblogg, men jag måste få visa min snygga maxiklänning från Indiska.

Här är jag i sagda klänning i den fromma posen. 


Här är jag i sagda klänning i den vilda posen. Olé! Det är verkligen praktiskt att ha en pojkvän när man vill visa upp sina nya snygga kläder. Det finns dock tillfällen när de är mindre praktiska. Till exempel när man han varit på stan och shoppat och lägger sig ned för en skön tupplur. Då kan det hända att de tar kort av nedanstående typ. Denna gång kategoriserar jag det som ett skämt, gör den j*veln det igen så är det trakasserier...


Så sött va? Notera hur jag kramar fjärrkontrollen i handen som en nallebjörn. Jag kan upplysa att jag ser ut som min mamma när jag sover också, putar med läppen på exakt samma sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar