4 maj 2016

Glukosbelastning och trevlig lunch med en vän

Graviditeten tuffar på och jag har mått rätt bra senaste tiden. Magen är tung, ryggen ömmar och jag känner mig väldigt gravid men livet funkar ganska bra just nu.

Igår gjorde jag glukosbelastning. Jag har inte fått något resultat av den men jag utgår från att den inte kan ha varit en katastrof när jag inte blivit uppringd direkt. Det är inte så kul men det var mest tråkigt att sitta och vänta mellan stick 1 och 2.

I söndags träffade vi en vän när vi var och demonstrerade men vi hann inte prata så mycket så jag tog beslutet att höra om hon ville ha lunch med mig under denna vecka och det ville hon idag så vi hade en trevlig stund på fd Bibliotekscaféet. Vi har inte umgåtts så mycket som båda vi velat för vi har haft våra egna privata strul så det var verkligt skönt att få prata och bara vara med varandra och skratta. Jag hoppas vi kommer kunna träffas många gånger nu framöver.


Trött på att vara osocial

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar