Bloggandet

I perioder har jag tänkt pensionera den här bloggen och ge upp allt men när detta blir mer och mer vanligt så blir jag istället mer tjurig. Det känns skönt att vara ute och göra saker som inte är "rätt" så här blir det inget instagram eller twitter hur bra det än är utan min gamla puttriga blogg som får fyllas med inlägg i den takt jag själv har lust och ork.

Jag har under en längre tid haft rätt bra ork men nu för någon dag sedan tog den slut och mina dåliga tankar började komma upp igen. Jag ser ett klart samband med mensen och förstår att det är en delförklaring men säkert annat också. Denna vecka är stressig och har bla problemet att jag förlorat delar av en arbetsdag pga utbildning och i morgon så stängs strömmen på företaget 16 och vi måste gå hem och jobba hemma då. Jag längtar inte, till skillnad från många andra hatar jag nämligen att jobba hemma. Jag överväger att lösa det genom att åka hem när det blir lunch men jag vet inte om det går att genomföra på bra sätt när jag har så många samtal som jag har. Istället kanske jag får jobba in lunchen men det känns inte så kul. Nåja, livet går framåt hur man än gör.

Kommentarer

Populära inlägg