Om att få fler barn...

För flera år sedan skrev jag om att vi valt att vänta med att skaffa fler barn och jag måste säga att det varit skönt att känna att vi kan ta det lugnt och landa i att vi har ett underbart barn och det faktiskt inte är en del av en familj utan en hel familj det också. Nu har vi nog kommit till den punkt där vi kan säga att vår familj har fått en längtan att få bli fler. Lilla Bus vill ha ett snippbarn och har diverse fantasifulla namnförslag som jag inte kommer gå med på. Jag köpte ett gravidplagg som ett bevis på att drömmen lever och mannen suckar och längtar när han träffar bäbisar.

Vet jag att det kommer bli barn? Nej, och det är OK. Har vi en plan? Kanske, men människan spår och gud rår. Skulle vi bli glada? Absolut!


Kanske igen...

Tidsinställt inlägg

Kommentarer

Populära inlägg