Lite planer inför sommaren

De senaste veckorna har jag äntligen börjat känna mig någorlunda som mig själv och inte en skugga av mig själv och framförallt så har jag äntligen äntligen fått tillbaka en del av min ork. Även om jag under ganska lång tid varit hyfsat glad och haft kontroll över ångesten så har orken varit förlamade dålig. Nu har jag orkat sortera ut en massa kläder, städa en del och lagat en del ordentlig mat och jag känner mig så glad så glad att ha fått känna att jag har viss kontroll över livet. Jag vet att orken går upp och ned och lär fortsätta så ett tag men det är bara för underbart att ha det såhär.

I juli är jag ledig och jag hoppas hinna med ett besök till Boden och kanske en sväng till Lycksele med ungen för att gå på djurparken. Jag vet inte om mannen kan följa med på exkursionerna men jag hoppas åtminstone på en kortare sväng med honom i Boden och kanske en dag i Lycksele hela familjen. Han håller ju på och jobbar nu hela sommaren så familjehäng kommer inte vara den stora grejen. Jag utgår från att jag kommer spendera dagarna på 4H, Gammlia och om gud vill på stranden vid Nydala. Utöver detta har jag vissa planer på att testa att ha ett schema för att få städning och andra aktiviteter gjorda så att jag inte bara slöar hela dagarna och jag kommer mest troligt att ha Facebook-vila alla veckodagar och kanske också helgerna. Bloggen och andra grejer kommer jag ha kvar.

Kommentarer

Populära inlägg