Att landa

Jag har befunnit mig i en omvälvande period nu ett tag och jag har valt att inte blogga så mycket för att ge mig själv utrymme att tänka och pga att jag inte haft längtan efter det på samma sätt. Under denna tid har jag varit i England med jobbet och jag tänkte jag ska skriva om detta om några dagar. Nu är klockan mycket och jag har ägnat mig åt mycket intressant bla så har jag läst om de otroliga karaktärsavrättningar som Lady Dahmer utsatts för av folk. Även om jag ibland är kritisk mot hennes inlägg så blir jag oerhört upprörd för hon förtjänar inte detta. Hon är en stor inspiratör och en människa som har förmåga att kunna nå människor. Jag har blivit djupt upprörd över vissa saker hon skrivit och hon kan ibland vara lite snar att skriva saker som inte är riktigt genomtänkta men för mig är det också en av hennes styrkor. Hon är en äkta människa som lever sitt liv med fel och brister utan att skämmas vilket jag tycker är otroligt skönt och en stor orsak att jag fortsatt läsa hennes blogg under lång tid. De bloggare som inte bloggar med både hjärta och hjärna förlorar jag faktiskt intresse för.

Image result for Lady dahmer Kärlek!!!

Kommentarer

Populära inlägg