1 januari 2015

Ett nytt år

Det är alltså nu 2015. Det känns spännande att vi ändå hunnit så långt in i det nya århundradet och att det nu börjar bli dags att prata om åren som 15 på samma sätt som vi kan säga 82 och ingen funderar på vilket årtal man menar. Det är inte många födda 1915 eller tidigare ens kvar nu så jag tror vi kan vara säkra att ingen kommer ha svårt att förstå vad vi menar.

Det föregående året har varit så otroligt upp och ned så nu längtar och väntar jag på ett riktigt gott nytt år. Jag vill att åtminstone någon av våra drömmar ska uppfyllas och att många små mål ska nås. Själv vill jag börja träna och börja äta bättre. Att gå ned i vikt är inte mitt primära mål men att känna mig friskare och ha mer ork. Grönsaker, ren mat och lite rörelse borde kunna göra något åt detta.

Jag vill fortsätta och utvecklas och leva med R och Bus och att vi ska bli en ännu bättre och gladare familj. Jag vill att Bus ska fortsätta vara frisk och vara världens bästa unge och att min man ska få all lycka och välgång han behöver och förtjänar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar