Hejsan hej allihopa!

Jag har inte så mycket energi att skriva så jag gör en liten fotopost nu med lite bilder som vi tagit i dagarna.

 R kommer på mig med att äta äppelmos med sked...
 Försöker demonstrera att jag ser ut som en säl numera. Jag balanserar ett måttband på näsan istället för en boll.
Här sitter jag framför datorn och kollar på antikrundan och stickar på en filt till flygekorren. Jag stickar den från diagonal till diagonal i rätstickning och garnet är ett av Järbo Garns Raggi (raggsocksgarn). Jag tyckte det blev perfekt, 70% ull så varmt men ett garn som inte kliar. Jag har just fått beställa mer garn för jag har upptäckt att två nystan inte räcker utan en mer realistisk uppskattning är tre nystan. Därför beställde jag två nya så jag får lite över och kan göra kanske ett par sockar och vantar till flygis också. Jag älskar retromönstret i garnet!


Kommentarer

Populära inlägg